Selyil Kizlar 10+3 gun hamileyim canim cok buzlu dondurma cekiyor ve yiyorumda acaba bebege zarari olurmu bilen varmi?? 🤔🤔
delettdmom66 Selyil çok fazla yeme bebeğe zararı olurmu bilmiyorum ama hasta olursun canm ilaç falan kullanılmıyo çok zorlanırsn
Gulnur Selyil bebege degilde hamileyken vcd hassas oldugu icin dana zarar verir bende yedim zatuurre oluyordum nerdeyse antbytkle atlattim yme kesjbljkle
Cemoss Selyil ayy canm sen gene yiyeblyosun bana aldrmyolar almyolar hasta oluyorum diye abartılı yemedgn surece sorun olmaz bnce ama dktorunada sor tabi 😊bu havada dondurma yemk saknclimi diye
SEVDAhira Selyil 😊 ben basından beri içim yanıyo ya soğuk su dondurma herşey var bende son günler ama ben hala yanıyorum normalde kazak kazak üstüne giyen ben bu ayda tisörtle geziyorum 😀 rabbim genişlerimize zarar vermesin şifa versin inş.bişey olmaz
Nagis bende o haftalardayken çok canım çekti hep yedim ne hasta oldum ne birşey ama çoğu herzman zarar derler ona gore. Ye sen yinede
Obsesifk Bende ilk aylarda çok yedim özellikle buz parkmak çok iyi geliyordu bişey olmadı ne olacak zaten ağzında ısınıyor ama tabi sen hasta olma