Deryadilek Arkadaslar merhaba yarin 40 haftam son gunum doktorum sancim olmadigi icin suni sanci ile başlatmak istiyo ama cok korkuyorum ne sancim var ne suyum geldi ne de nişanim sezeryan mi desem doktora bilemedim napicam bilmiyorum 😔
Bebisiminannesiii Deryadilek yaa açılman var mi canim. Ben merak.ediyorum mesela sancin yok açılma yok nisan gelmedi. Suni sancıyla doğum gerçekleşir mi
Simadumann Deryadilek aynı durum benim başıma gelse sezaryen yerine suni sancıyı tercih ederim. Hem bebeğimin sağlığı hemde kendim için