Mervetansel bilmiyorum ki benimde 2li testim güzeldi ayrıntılı ultrasonu oldugum gün aksamüstüne dogru hamilelik takibimi yapan doktorum aradi , ayrıntılı ultrasonun güzelmiş doktorunla konustum hayirli olsun 3lü testinin sonucu daha once cikmisti ama ben bugünü bekledim söylemek icin sonuc pozitif cikti fakat ayrıntılı ultrasonda doktor herhangi bi aksilik olucak bulguya rastlamadigi icin 3lü testin hic bi anlam ifade etmiyor yani telaşlanmamiza gerek kalmadi herhangi baska bi testede gerek yok ayrintili zaten %90 sonuc veriyor sakın telas yapma herşey yolunda dedi . Risk ne die sordugumda 3lüde risk olmuyo ya pozitiftir ya negatif dedi oturdum 5 saat ağladım 😑 yinede doktorum cok güvenilir o yüzden ona güvenip suan panik yapmamaya calisiyorum ama dedigim gibi iyi bi perinaloga git cnm