ayserdemmm Kızlar 38 haftalık hamileyim doktorum garmastan pomat göğüs ucu kremini verdi kullanmamı istedi şimdiden Doğumu tetikliyor muş hiç duyan oldumu bunu daha önce?
Yasemincifci ayserdemmm göğüse birşey sürülmesi önerilmiyor dogumu tetikliyormus doktorunuz niye verdi acaba dığum başlasın diyemi
Ikosa ayserdemmm krem sürmekten nolcak ki benim doktorum tüm hastalarını 29.haftada basltıo göğüs ucu kremine 🤔
Ikosa ayserdemmm hııı göğüs ucu kremi deyince arkadasın yoruma göre de nolcak ki kremden dedim 😂😂 yani o krem dogumu mu tetikliomus cok garip ya ilk kez duydum 😒 masaj yapıldıgını vs duymustum ama.
ayserdemmm Ikosa aynen canım kremle alakalı degıl aslında daha çok masaj yapılması doğumu tetiklıyor bende doktorumdan ilk defa duydum
Ayazayaz Ben masaj yapılıp krem sürülmeli die biliyorum şöyle söyliyim 35 haftalığım hamilelik başından beri göğüslerim çatlıyor vücuduma sürerken banyo sonrası göğüslerimede krem yağ sürüyorum 36. Haftada da lansinoh kreme başlıcam inşallah göğsü sıkmak sütü getirmek erken Doğumu tetikler die biliyorum
ayserdemmm Ayazayaz doğrudur canım doktorum bu kremi önerdi bana hem bebek emdiği zaman rahat olcaksın dedi hemde doğum için yardımdı olcak sana dedi
birdirbir Çok ünlü bir hemşirenin söyleşisine gitmiştim. Öyle bişey yok diyo. O zaman günü geçen her gebe otursun oynasın göğüsü ile diyo 😂
ayserdemmm birdirbir yani duyupta yapmamak olmaz işte canım yapıyorsun mecbur inşallah faydası vardır🤗