Mervezngn devlette planli sezaryan oldum odam 2 kisilikti geceden annemle birikte kaldik.sabah doguma giderken esim yetişememişti üzülmüştüm. Epidural sezAryan oldum dogum fotoğraflarimizi ciktiler doktorum ve ekibinden cok memumdum ikinci hamileligim suan hala devam ediyorum.odama çıktığımda eşim babam kardeslerim kardesimin çocuğu görümcem hepsi odamdaydı hic bir kısıtlama yapmadılar ilgi alaka cok güzeldi her saat kanamanin durumuna ve agrim varmi diye kontrole geldiler hic ücret ödemedik. 2.gece annemle birlikte kaldık gündüz hep esim yanimdaydi. Balıkesir devlet hastanesi bu arada bahsettigim hastane doktorum sebahattin çelik