Sis Yldzhh cok şükür benim ödem olmadı canım bazen cok ayakta kaldıysam yada cok yürüdüysemm hissediyorum şişiyo hafiften coraplarım bile iz yapıyo ayakkabılarım sıkıyo falan, ama dinlenince ayaklarımı yüksekte tutunca flan iniyor