Asliaykurt Kızlar merhaba 11+4 gebeyim şu anda bugün biraz detaylı ev işi yaptım yoruldum bide yürüdüm üstüne dışarda bir saat önce pembe lekelenmem oldu acaba doktora gitmelimiyim ??? Başına gelen varmı böyle bişey 😔
merveykd Asliaykurt bende oldu 9+5 haftalık hamileyim cok az oldu doktor dinlen geçer dedi 2 3 gün gelmedi iş flaan yapıncs bidaha geldi şimdi yok dinlen canım yarın bi doktora gitsen iyi olur her ihtimale karşı
Melisecmel Asliaykurt dinlemelisin bu haffalarda canm ben ilk 2 ay dinlendim hep yürümedim çıkmadım bi yere taki bebek kendini tutana kadar
nilaylaylaylay Pembe lekelenme pek istenilen bir durum değildir kuzum. Bir şey yoksa bile sen bi git doktora. İçini de ferah tut amaa. Tedbir senden takdir Allahtan.
smnr5506 Bana da olmustu doktor ilaç verdi progestan mı ne kullanmıştım ve çok dikkat et dinlen hep ağır iş yapma yapma iş hatta biraz kendine gelene kadar ara ara gelir yine çok korkma ama doktora git derim canım
MelikeGkhn Bence hemen yarın gidin mutlaka iki farklı doktora gittim ikisi de leke olursa hemen gel dedi endişelenmeyin ama ihramlı etmeyin