Deniziimmm Hayırlı akşamlar kızlar 22+3 haftalık oldum ve yarın sabah detaylı ultrasona gidicem giden annelerden neler yapmak lazım ne yapmamak lazım bilgi rica etsem giden arkadaşlardan ....
eypo Hiçbirşey canım.Normal doktor kontrolüne gider gibi. Tatlı yediğinde hareketleniyorsa çikolata yiyebilirsin bi yarım saat önce 😊
feyza_89 Merhabalar doktorum 19. haftaya randevu verdi, sağlıklı olur mu sizce? yoksa 20 den sonraya mı almak lazım?
Deniziimmm feyza_89 canım ben 22 haftaya kadar bekledim tüm organları oluşuyor bence daha sağlıklı diye düşünüyorum yine siz bilirsiniz tabi
Zelnuray FSCMK daha et sonuç alıyorlarmış sonumca detaylı 1 kere oluyo bacım 😁 Ay yürüdükce hep akacak gibi oluyo çatlıyorum resmen 😁
ZynpH Doktorum bana en doğru zamanın 22-23 hafta arası olduğunu söyledi çok daha güzel görünüyor dedi
FSCMK Zelnuray haa o zmn lavobaya gidip öyle muayne alıyım hastane girmemle çıkmam bir oluyor şükürler olsun sıra felan beklemeden giriyorum
FSCMK Zelnuray muayne alıyorum direk hemen doktora giriyorum canım doktor kapısında sıra yok tuvalet kapısında sıra var 😂