Ozglakdg yurt dışında yaşıyorum canım ben, TR de hamile bayana vajinal ultrason yapmıyorlar diye biliyorum ama burda her gittiğimde yaptı🙄 ilk haftalar bebeği daha iyi görebilmesi içindi, sonraki haftalarda ise herhangi bir sıkıntı var mı diye bakıyor sanırım . Her seferinde yine mi diyorum kendi kendime ama beni gene ilk o koltuğa oturtuyor 🙈 rahmime yumurtalıklarıma plesantaya hep ordan bakıyor, 20 gün önce TR ye geldim orda Dr gittim tr deki doktor suyuna kadar normal ultrasona bakıp söyledi, hangisi iyi doğru bilemiyorum ama mecburen baktırıyorum