asl16lina 28. haftalık gebeyim vücutta kırmızı lekeler oluştu ve doktorum zona hastalığı dedi aranızda yaşayan varmı ilaç verdi doktorum fakat ben çok endişeleniyorum ?
Aysingeldiislerdegisti asl16lina zona iltihaplı bir hastalıktır ve çook tehlikelidir senin içinde bebek içinde hemde sinir ucu iltihabı. İltihaplar antibiyotiklerden daha tehlikelidr sakın ihmal etmeyin ama emin olmak adına bir doktora daha gidebilirsin. Geçmiş olsun
Tugcesmsk Ben 16.hafyamda yasadım. Asiviral krem diye bir ilaç verdi cildiyeci ve kaıdndogumcu onayladı kullanmamı kullandım ve geçti
asl16lina Evet benimde cildiyle ve kadın doğum doktorum gördü kan tahlilleri aldılar onun sonucu henüz çıkmadı ama cildiyeci ve kendi doktorum ilaçlar verdi vitamin krem ve antibiyotik bebeğe zararı olmaz dediler ama benim içim hiç rahat değil sizin ne kadar sürede geçti acaba