Anneyimanneanneyim
Arkadaşlar 2 gün önce değerim 113 tü bu akşaö kanamam oldu acile geldim değerim 467 ye yükselmiş ama kanamam devam ediyo doktor ameliyatta bekliyorum bende sizce bebeğim düşüyor mu?kanama durdurulabilir mi böyle bişey yaşayan var mı