Merveeatakan Solomombaby veya pelly baby düşünüyorm fikir verin kizlar ya kanguru aldinizmi ne marka aldınız🙏
Son-ay Merveeatakan bende almayı düşünüyorum çevremde kullanan var çok memnun instgramda memnun olan Çok gordum ikinci gebeliğim oldugu için biri elimde diğeri kucağımda taşımak zor olur diye kanguru almayı düşünüyorum 170 tl sanırım biraz Pahalı ama çok kullanışlıymış oyle duydum
Merveeatakan Svde aynen canim ya fiyati fazla pelly baby de onun ayarında gibi sanki hic inceledinmi pelly baby i dha uygun
Emine24 Ben mamadush baby aldım kızlar kullanmadık henüz bebeğim doğmadığı için kullananlardan güzel yorumlar aldım , arkadaşlarım kullanıyor tavsiye üzerine aldım fikir olsun ✌🏻 Merveeatakan Svde Son-ay
Merveeatakan Son-ay aynen canim kullansli duruyor ergonomik bide.pelly baby de solomomla ayni gibi 50 tl ucuz o da bilemedim karar veremedim ya
Merveeatakan merveonl yenidogan dan sa başlanabilr yenidoğan aparatiyla canim onun dışında 3aylikken baslayan da var dogar dogmaz kullananda
Aysegull33 Valla kizlar ben mamadushbabyden alıcam instagramda. Bircok ünlüde ordan almış kullaniyor yani cok memnunlar. Solomoma gore yenidogan aparatida dahil 165 tl herhalde
Merveeatakan Aysegull33 onu bende gordum canım solomombaby biraz tuzlu ya yenidoğan aparati sadecd 35 40 tl zaten
MerveTaer Merveeatakan kumaşına falan bak o zaman yorumlarına ona göre karar ver bakalım ben kararsızım. Şuan