Seherss Kızlar 36 haftalığız adet sancısı gibi sancı ve bel ağrısı normal mi ne kadar sürede olunca doğum sancısı oluyor. Yani kaç dk da bir olursa. Bi de hareketleri de acıtıyor.
Neseozkan Seherss canım takip et eğer düzenli geliyorsa ve hiç geçmiyorsa doktora git ama düzensizse ve pozisyon değiştirince geçiyosa yalancı sancıdır.
Misok Seherss benim de 36da bel ağrım vardı sürekli bi adet ağrısı gibi şimdi 37yi geçiriyorum sancı şeklinde vuruyor canım henüz bişey yok