Neseozkan ben normalde de sütyensiz yatıyorum daha rahat oluyor ama dikkat et ezilmesin göğsün sabaha kadar akar durur sütler 😂karnımdan dolayı sağda da solda da rahat yatamıyorum malesef ama sola yatmaya çalışıyorum sürekli bacağımım arasına bir yastık alıp mışıl mışıl uyuyorum 😂😂