anapanda12 Yada izmirden bu civara yakın önereceğiniz bir doktor var mı renkli ultrason resmi almak ve muayne olmak istiyorum.
anapanda12 Sudeeeeee çevremden iyi duyumlar almadım endişe ettim gerçi iyi yorumlar okudum ama iki ara bi derede kaldım, muayne ücretleri ne kadar biliyor musunuz?
anapanda12 Ssraa ayıptır söylemesi öyleyimdir her gün çamaşır suyuyla yıkıyorum pırıl pırıl 😅🤭 sağol canım benim Allah razı olsun o senin kalp güzelliğin 🤗🌷
Sudeeeeee anapanda12 valla ben gayette memnunum doktorumdan çok pozitif tatlı dilli daha bugün kontrolüm vardı gittim geldim nurdan hanımdı sanırım onu da çok söylüyorlar ama bilemicem tabi ben çok şükür doktorumdan memnunum 65 tl canım muayene ücreti
Sudeeeeee anapanda12 bu arada benim doktorum özlem hanım onu yazmamışım 😁 Nurdan hanımdan da memnun olan çok va rçok duydum onuda Ama ben özlem hanıma gittim ilk onla devam ettim memnunumda dediğim gibi
anapanda12 Sudeeeeee evet iyi duyumlar okudum onun hakkında. Teşekkür ederim güzelim bilgilendirme için. (Renkli ultrason imkanı var mı acaba? Bebeğimin yüzünü görmeyi çok istiyorum da...) Birde randevu almadan gitme imkanı var mı?
Sudeeeeee anapanda12 randevu almadan gidilirmi ona bişey diyemicem canım çünkü hep randevu alıp gittim ama sabahtan gidinxe sıra veriyolarmı inan bilmşyorum yanlış bişeyde söylemek istemiyorum
Sudeeeeee renkli dediğini detaylımı anlamadım ama bana 16. Haftada renki resim vermişti boydan yüzü gözükmüyordu yan duruyordu kızım çünkü 🙈😁 Detaylıyıda 22 ve 24 hafta arasında yapılıyor bende 3 hafta sonra gidicem inşallah detaylı için zaten detaylı fotoğraf ve cd veriyolar
anapanda12 Sudeeeeee detaylıyı geçeli çok oldu 28 haftadayız. Çok sağol canım benim büyük ihtimal özlem hanıma gideceğim.