nur_123 33. Haftamdayım karacıger enzımlerım sureklı yuksek cıkıyor gebelıkte bu durumu yasayan varmı yasayan varsa nasıl dusurdu ve ne kadar yukseldı yardımcı olabılırmısınız dogumdan sonra gecıyormuu bebege zararı varmı 😞
NesliArslan nur_123 canım ben 20 haftalım hamileyim geçen hafta 134 olan alt değerim bugün 20 ye düştü enginar yedim çayını içtim bol su tükettim 😊
Mellekk nur_123 benimde yükselmişti canım riskli gebeliğe gittim bu yüzden . Benim vitamin kan demir ilaçları yükseltmiş doktor ilaçlarımı kesti limonlu su içtim kahvaltıdan önce. Bide enginar yedim suan normale döndü
NilgunHnm NesliArslan enginarın karaciğer enzimlerine ne faydası var canım ilk defa duydum merak ettim 🙈😊
NesliArslan NilgunHnm canımm karaciğeri yeniliyomuş 😊 bn denedim fayda gördüm snde dene bişey kaybetmezsin 😊
NilgunHnm NesliArslan öyle bi sıkıntım yok şimdilik geçen sağlık ocağında tahlil yaptırdım rutin normal dedi ama enginari görünce merak ettim aklımda bulunur artık 😊 teşekkürler canım . Enginarı nasıl yedin peki