Yusufayten cansubsrr bende orda yapmayı düşünüyorum benimde pek bi bileğim yok ama arkadaşlarım 2 sene önce orda yapmışlardı 1200 falan şimdi ne kadar olmuştur bilemiyorum
EymenBeebek cansubsrr kartal araştırmaya gidebilirsin çok güzel hastane yapmışlar özel le hiç bi farkı yo
cansubsrr Yusufayten Benim teyzemde orda yaptı 1400 tl verdi ama 2 sene falan oldu . Şuan ne kadar bilmiyorum araştorma yapıyorum işte
Scb EymenBeebek bana biraz uzak hastane ama pendik araştırmayı kimse tavsiye etmiyo kontrollerin şuan tuzla devlette yaptiriyom doğum için acil gelsem o hastaneye sence beni başka yere gönderirler mi bilgin var mi
EymenBeebek Scb o konu da bilgim yok ben sultanbeyli de oturuyorum ama hastaneye oraya gidiyorum doktorları çok iyi çok anlayışlı