[silindi] EymenBeebek Krem bilgim yok ama gümüş kapaklardan çok memnun olan var. Araştırabilirsiniz 🐣
HaticeTfekakr EymenBeebek kesinlikle lansinoh ama fazla masaj yapmadan sür, meme başı uyarımı doğumuda tetikliyo!
ayserdemmm HaticeTfekakr Doğumu nasıl tetiklıyor banada doktorum garmastan pomat krem verdi 38 haftalık hamileyim dedim gibi doğumu tetiklıcek dedi 🤗
Tekmile Doktorum garmastan ve lansinohu önermişti ama ben evomere göğüs ucu kremi aldım %100 doğal. Bu üçünden birini rahatlıkla kullanabilirsiniz
Gzmunal Ben de lansinoh kullanıyorum üstüne de hem nemli kalsın hem kıyafetlerime değmesin diye poşet örtürüyorum bi sorun olmaz değil mi kızlar
NurdanHakan Çatlayınca Çatlı’yo yani ama garmastan Pomat çok rahatlatıcı tabi en iyisi kendi sütünüz Doğum sonrası hem emzirmeden sonra sürün acık bırakın göğüslerinizi kurusun süt birde göğüs pedinize zeytinyağı dökün