Annevebebisi Ben de 16. Haftadayım çok heyecanlıyım hissetme konusunda :))) sırt üstü yatarken mi daha hissedilir acaba ya
zhrgzl Annevebebisi ben 19da otururken hissettim Can’ım 🤗 ilk anlam veremiyosun acaba mı diyosun ama tekrarlayınca benzer vuruşlar bi iki gün anlıyosun zaten🤗😍