Sibelmkafedzhi Bugün kontrolüm vardı kızlar. Bebeğim 1 haftada 120 gr almış sadece. Plasenta yaşlanması olduğunu söyledi doktor. Kalp atışları da hep 140-150 civarı seyrederdi bugün 110-120 arası çıktı. Haftaya gel ve hareketlerini izle bebeğin 10 dan az hareket ederse hemen gel dedi. Muhtemelen haftaya kadar kilo almazsa normal doğum fikri değişecek doktorun. Plasenta yaşlanması adına yapabileceğimiz bir şey yok bildiğim kadarıyla. Bu tarz bir şey yaşayan oldu mu hiç? Doktorunuz ne önerdi bu durumda onu merak ediyorum?
Damlas Sibelmkafedzhi bende de var canım, 34 haftada gördü doktorum, şuan 36. Son haftalarda sık rastlanıyormuş, plesenta kendini yenilemeyi bırakabiliyor. Bebek hareketlerine çok dikkat et, onun dışında canını sıkma. 💕 kaç kg şuan bebiş
MyBoy Sibelmkafedzhi bende de var aynı durum, son haftalarda 35 ten sonra sorun teşkil etmiyor merak etmeyin, şu an önemli olan su miktarı ve bebeğin hareketleri. Nst güzel çıkıyorsa yaşlanmayı sorun etmeyin
Sibelmkafedzhi MyBoy çok teşekkür ederim, içim rahatladı. İnşallah sorunsuz kucağımıza alırız bebişlerimizi 🙏🏻😊
nana91 Benim ablamda vardı, tam olarak kaçında haftada olduğunu hatırlamıyorum ama gittiği yere kadar bekletmişlerdi. Suni sancı ile normal doğum yapmıştı. Çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. İnşallah sağlıkla doğacaktır bebeğiniz canınızı sıkmayın 😊
Papatyam34 Sibelmkafedzhi malesef yapacak bişe yok cnm Bnde 34. Haftada başladı . Ama tavsiyem hareketlerini cok iyi takip et. Bn bebeğin hareketlerini hissetmemeye başladım korkup kontrole geldim hemen sezaryenle aldılar bebeği kalp atışı kötü gidiyor diye
Sibelmkafedzhi Papatyam34 tamam canım mutlaka dikkat edicem. Vaktiyle gelsin inşallah teşekkür ederim 🙏🏻