Vaveyla TubaBulat68 fitili senn kullanmış mıydın sende de fitil den sonra su gibi akıntı geldi mi bu normal mi
TubaBulat68 Vaveyla hatta suan kullandigin fitili bende yeni kullandim 600 mg hemde 3 gün arayla hic bir sıkıntı olmuyor korkma
Vaveyla DenizKartas canım senn fitili kullandın mı fitil den sonra su gibi akıntı geldi mi korkuyorum bebeğn suyuysa diye bu zamana kadar hiç böyle bir şey olmamıştı
Eminer Vaveyla yok kullanmadim bende de oluyor ama o sonrasinda su gibi oluyor ve cok fazla endiseleniyorum
DenizKartas Eminer aynen arkadaşın kullandığı 3 gün arayla olan fitili kullanıyorum canm bende sanırım temizlediği için bendede oldu öyle su gibi Bi akıntı ki ben son ayımdayım ben daha çok korkmalıyım rahat ol Fitili kesin al ve kullan
semrakarahan Vaveyla canim bnmde akintim yesil geliyordu enfeksiyon varmis fitil verdi rengi duzeldi biraz ama enfeksiyon gecmemis toz verdi onu kullandim insallah gecmistir
DenizKartas Eminer oo maşallah Valla canm kullandım dün ikinci fitili de kullandım bugün hiç bişeyim kalmamıştı gerçekten
Happy12 Vaveyla canım fitili kullan .. bn mantar oldum geçen haftalarda. . Üç gün arayla kullanmalı fitil verdi doktorum 2 tane .. kullandım ve bebeğe de zararı olmuyor.. ama kullanmazsan eger enfeksiyon bebeğine geçebilir allah korusun kötü sonuçlar elde edebilirsin ilaçlarını düzenli kullan bence. . Sağlık ihmale gelmez heleki hamileysen