Pnrarvn
Geçmek bilmeyen bir kabızlığım var duphalac şurup verdi doktor içtiğim gece karnımın gurultusu ve ağrısından uyuyamadım çokta işe yaradığı söylenemez çare bulanlar varmı
anapanda12
Gün kurusu kaynatıp içmek
Ilık süt ve beraberinde üç dört gün kurusu tüketmek
Bi Yemek kaşığı Zeytinyağına bi kaç damla limon sıkıp içmek
Doğal çözümlerim bunlar. Bende o gün için çok etkili oluyor sonra devam ediyor gene.
BenMathilda
Sabahları aç karnina 2-3 adet kuru kayısı yiyip uzerine bi bardak su içmek.. Gun içerisinde muhakkak tuvalete çıkıyorsun bu sekilde Allahin izniyle. Ama eger kan ilacı kullanıyor isen o da tetikliyor olabilir, ilac konusunda da doktorun diyecegi onemli..
Kumperisi
Ben günde 4 litre su içiyorum ve hiç kabızlık kalmadı en doğal ve kolay yöntem bu bence
Fasulyem22
Bende kansızlıktan çok çekiyorum bazen 5 günü buluyor yani duphalac sadece gaz yapıyor ise yaramıyor ben gutfeel içiyordum o da pek ise yaramadı sabahları zeytinin üzerine döktüğümüz zeytinyağı pulbiber katılımından 3 4 çay kaşığı içind e rahatladım biraz ve yayla çorbası bana çok iyi geliyor denemelisin