Pelinyusuf Arkadaslar 6+6 hftalık hamileyim ve bulantım cok bas ağrısı da var ne yapmam gerekiyor bulantıdn dolayı kusamıyorum yardımcı olum lutfen
egemn_mom3 Pelinyusuf 6+4haftalık oldu benimde yeni yeni başlıyor sanırım bulantım kusma yok ama öğürme hissi geliyor sürekli iştahım hiç yok