Merhaba sevgili hamişler 31 ocak da 33+5 de nst bağlandım ve Doğum sancılarım çıktı bir gece hastanede kaldım ve 12 saatte bir adalat corno kullanmaya başladım. 5 şubatta tekrar kontrole gittim ve daha ciddi sancılar çıktı yine bir gece hastanede kaldım ve o günden beri 6 saatte bir adalat alıyorum. Şuanda 35+1 deyim ve bu hapın oluşturabileceği yan etkilerden çok korkuyorum. Doktorum 36. Haftayı bu hapla bitirmemi istiyor. Benim durumumda olan var mı?