Gyed Pinar10 birazda bünye meselesi ama ilk aylarda b3n daha hızlı aldım birden aldım sonra yavaşladı ama herşeyi yedim 3800 gr da kızım doğdu
Gyed Pnr347 emzirdim hep birde lohusa sin sütun olsun diye habire yedirdiler düşünün ama.emzirmek büyük avantaj
Haticealasahin Gyed bende 17 kilo almistim 40 cikmadan hepsi gitti 😂 o kadar yedigim halde 😊 sadece o göbek erimiyor eskisi gibi dümdüz degil 😏😏
AselAlaraa Gyed ayy canm gerçekmi?? İnşAllah bnde 10 kilo aldm 26 haftada ya yiyprm valla açıkcası dopurunca inşAllah sıkı diyetle vermeyi düşünüyrm 🙏🤦🏽♀️😂🤣çok sevndm yorumuna gerçektn bndede şişlk var az çok geçiyo yani ? Doğm normlmiydi cnm
AselAlaraa Gyed aa süper ozmn cnm valla inşAlalh bnde kolaylıkla kilo verirşm hmn gittimi nkdr sürede 13 kggitti cnm
Defne123 Yaaa o kadar çabuk mu gidiyo kilolar 😒😒 ben vermek istemiyorum zayıf hamile kaldım şuan kilom çok iyi inşallah vermem ben 😂😂