Aysegul-29 Kızlar merhaba 9+4 günlük hamileyim geniz akıntım yüzünden mide bulantısı mahvetti beni var mı benim gibi olan?
Arzymn Aysegul-29 benim de çok olurdu alerjimden kaynaklı. Gebelikte de antihistaminik kullanılmıyor ne yazıkki. Ama keçiboynuzu pekmezini düzenli kullanınca işe yarıyor, günde 1 yemek kaşığı içiyordum ben
Elifasaf Aysegul-29 korkutmak gibi olmasın ama 36*5 im ve hala geniz akıntısı hamilelik reflüsü ve bitmek bilmeyen kusmalar balgamlar ins sizin kısa sürer
Vru3365 Bende de aynı şey var özellikler birşeyler yiyince daha da çok oluyor ve kusturuyor. Doktor bana gaviscon şurup verdi yemeklerden sonra içiyorum hafiften işe yarıyor
Aysegul-29 Ufff ikinci hamileliğim onda 3 ay sonunda bitmişti ama bu berbat bişey hiç bişeyden zevk alamıyorum
Bozonana Evet malesef bende yaşıyorum. Hatta boğazımda yumruk gibi duruyo. Aşırı derecede öğürtüyo. Çözüm bulamadım valla 😒😒😒🙈