Ozgetmrlnk Kızlar bir kaç sorumu bir postta soracağım size. Biraz tedirginim 35. Haftama geciyorum bir kaç gündür biraz üstten bel ağrım var bugun biraz aşağıda ağrım hafiftende adet gibi sancim var igne batması gibi de oluyor arada dun gece de belimin ağrısına uyandım. Eğilip kalkamiyorum. Doktoruma yazdim pozisyonel olabilir kasilma fazla ise gel dedi. Sizin fikriniz varmı acaba? 2. Sorumsa hep erken gelecek gibime geliyor bebegin herseyi hazir ama hastane çantasını hazırlamadım daha cunku kiyafetleri yikamadim. Kac derecede yıkamalıyım renkli beyaz ayırmalı mıyım? Acilen yikamam gerektiğini hissediyorumda 🙄🙄 cevaplarınızı bekliyorum.
[silindi] Ozgetmrlnk Öncelikle sağlıkla gelsin beneğiniz 🥰 Çantanızı bence hazırlamalısınız. Bebek kıyafetleri beyaz renkli vs ayrılıyo. Ve genelde 30 derecede yıkanır. Mis gibi ütülenir 😍 Hayırlı doğumlarınız olsun inşallah💐
Ozgetmrlnk [silindi] amin sağol canim haftasonuna birakacaktim eşimle yapalim diye ama yarin ilk işim bu olacak kızım beklemeyecek gibi.