Kbrazcan
Canım hiç kötüyü düşünme olumlu düşün olumlu olsun hep iyi olcak de 🙏🏻 Bende hep korkuyordum kötü düşünmekten ama şuan herşey yolunda gidicek diyorum zaman nasıl geçti anlamadım bile ne ara 3 ayı geçtik . Kötü olayları sil ve önüne odaklan kontrollerini ihmal etme kendine dikkat et herşey çok güzel olucak inşallah sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olur evlatlarımızı 🙏🏻