Merhaba hanımlar ben 30 haftalık hamileyim ve ortalama 25. Haftamda başlayan bir ayak uyuşması başladı bende . Ayakta 5-10 dk kaldığım zaman sol kalçamdan dizime kadar uyuşuyo ayağım sizce bu normal bişey mi daha önce böyle bişeyle karşılaşan var mı ? Lütfen bana yardm edin ..