Minik1anne yok ben şu an tutamamanıza birşey demedim. Daha sonra tutabilirsiniz tutamadığınız günler yerine demek istedim. Sağlığınız yerindeyse fidye yardım vs yapamazsınız, güne gün tutup borcunızu ödersiniz. Onu demek istedim. Herkesin bünyesi farklı.hamilelere emziren lere izin var çok şükür,tutmak zorunda değiller. Çok geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Bir çırpıda geçsin gitsin ameliyatınız.