Tmirz Merhaba! Arkadaşım ben bugün ilk defa çatı muayenesi oldum.Hiç ağrılı bir durum değil kendini rahat bıraksan yeter.Ben baştan çok gerildigim icin kendimi cok kastim dr daha muayene böyleysen epiduralsiz doğuramazsin dedi.😅 Benim muayenem biraz uzun sürdü bastan kendimi kastigim için sonra serbest bırakinca aslında hiçte korkulacak birsey olmadiğını farkettim.😀Derin nefes al ve kendini kasma inan hiç acımıcak