OsmisinAnnesi BaharSefvan en mantiklisi. Kart olmadığı için bi çok indirimden yararlanamıyorum malesef 🤦♀️
OsmisinAnnesi BaharSefvan ya öyle tabi de hiç kullanmadik sanki olsa geri ödemesi yokmuş gibi harcarım diye korkuyorum açıkçası 😂 bebek yolda masraf çok. Bütçeye göre alışveriş daha mantıklı 🤗😂