CerenAnne 33 haftalığım, 2 kere girdim. Hemşire artık bundan sonra sık sık gelirsin buraya dedi. Umarım ihtiyacım olmaz da,bir tek doğum öncesi bakarlar🙎🙏
Yldzhh Bebekveben benm doktor 35 den sonra demisti ama benm bebek hareketi biraz yavaslamisti 34 de girdim
hunilimom Bebekveben hastaneye göre değişiyor beni bu hafta yani 36 da aldılar 34 de acil de girmiştim 😂
AygyulSina Bebekveben ben 33 haftada giricektim ilk ama hastanede 29 haftada girdim kan falan gelmisti
Beyzaba Kızlar özel hastane de nst'ye bakıyorlar dmi her kontrolde 30. Haftadan sonra yani devlette bakiyorlrmis ta 30. Haftadan sonra özel de aynı.mi.diye bilgisi olan varmi
Sevimlisevimli 29+5 im bugün ilk defa nst istedi doktorum.Genellikle de 30-32.haftalar arası nst ye başlanıyor herhangi bi sıkıntı yoksa.