Busrabora Merhaba kızlar ayrıntılı ultrasona kacıncı haftada giriliyor, 3. Ayda tarama testi yapıldıgı zaman mı öyle birşey okudum ama yanlıs mı anladım acaba?
espalp Busrabora çok erken gitmek mantıklı değilmiş. 23.haftayı da geçmemek gerekiyormuş çünkü kemikleri sertleşince iç organlarını görmek zorlaşıyormuş. Ben 21.haftada gidicem kısmetse🙏🏻
Minik1anne 20 ile 24 arası girilmesi en sagliklisi çünkü bebeğin görülebilecek organları oluşmuş oluyor