Kbradmrdg Bernaaldeniz çatlak kremi almadım çevremde alıp fayda görmeyenler var ama normal yağ da sürmedim hiç gratiste niveanın aloaveralı vücut losyonu var onu kullanıyorum güzel de nemlendirip ferahlatıyor memnunum şimdilik ☺️
Toprakada Bernaaldeniz banada doktorum zeytin yag sür dedi yine catladi ne yaparsan yap cok karninursa catlar bunun kacisi yok ☺️
Aspenya44 Bernaaldeniz zeytin yağı ve aktarda özel yağ karışımı yapıyorlar onu alın derim önemli olan cildi nemlendirip yumuşatmak. Birde birtek karnınıza değil kalça ve bacaklarınızada sürün
Smooshy Bernaaldeniz canım liearac diye bir Fransa'dan ithal krem var her gün düzenli kullanırsan faydasını görürsün benim arkadaşımda kendimde faydasını gördüm.memnunum tabi bol su içiyoruz nemli tutmayla alakalı bence birazda
Hamis5 ben lierac jel kullanıyorum doktorun önermişti gayet memnunum. Badem yağıda kullandım ama kıllanma yaptı bıraktım
Smyraa Frei öl kullanıyorum ben. Duştan sonra da nivea bebek yağı . Önemli olan evet cildin kuru kalmaması. Bir de kaşınırsa nemlendirici krem ile masaj yapın kaşıntınızı öyle geçirin. :) tabi bünye ile de alakalı kimi ufacık krem sürmez hiç çatlağı olmaz, kiminin denemediği kalmaz ama çatlaktan kurtulamaz.
Liya00 Lierac kullanıyorum canım perşembe doğumum var hiç çatlağım olmadı göbeğimde. Ama göğüslerim ilk aydan şiştiği için onlar biraz çatladı.