Mervecrbg folik asiti doktorlar aç karnına içilsin istiyor ama sizin gibi bulantısı olan bir arkadaşıma yemeklerden sonra içmesini tavsiye etmişti. Yada yatmadan önce içebilirsin demişti. Siz bu şekilde denediniz mi? İsterseniz doktorunuza bir danışın.
Sebze ve meyvelerde bu vitamin tabi ki var ama yediklerimizin ne kadar doğal olduğu zaten ortada ve yeterli oranda ihtiyacınızı karşılayamayabilir. Folik asiti doktorlar hamileliği düşündüğünüz andan itibaren kullanılsın istiyor. Yani bu kadar önemli bir vitamin.
Folik asitin farklı markaları var isterseniz onları deneyin bir de.
Nacizane tavsiyelerim bunlar :)
Allah herkese yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.