Mervecrbg ben bir gebeliğimde folik asit kullanmamıstım ve kalp atısı olusmadı maalesef düşük oldu, diger bebeğimde zaten gebelik düşündüğüm için kullanıyordum folik asit ve gebeliğin ilk gününden itibaren kullanmıs oldum, su anda yolunda giden bir gebeliğim var. Folik asitten kaynaklı mı bilmiyorum ama ben ondan kaynaklı oldugunu düşünüyorum, ilacı kullanıp yine sağlıklı beslenmeye devam edebilirsin ama senin kararın tabiki