pptya01
Arkadaşlar 36+4 üm birkaç saattir belim acıyor ağrıyor karnım sıkışıyor süründürüyor geçiyor ama karın ağrıması kasılmasından çok bel acısı ağrısı çekiyorum hastaneye boşuna gitmek istemiyorum bu ağrılar doğumla mı ilgili geçici mi allahım sanırım hiç hazır değilim geçer diye bekliyorum
CerenAnne
Canım ben bilmiyorum post'un yukarıda kalsın diye yazıyorum, inşallah güzel bir süreç olur senin için🙎💙
CerenAnne
Doktora gittiniz mi?
pptya01
Yok gitmedim düzenli olsun diye bekliyorum belim çok acıyor