oslemyasar valla canım Temmuz sonu gibi doğumum görünüyor ben yazlık yeni doğanlardan aldım iki takım diğerlerinizde hep yazlık almaya özen gösterdim.3-6aylıkları biraz daha kalın aldım.çok fazlada bişey almadım aslında hediye getirenler falan olacaktır mutlaka olmazsada sonradan alırım eksiğine havanın durumuna çocuğun durumuna göre.