ikinciprensimgeliyor Kizlar cantami hazirladim bi bakabilir misiniz? Eksik bise varsa bilgilendirin😄Bebegim icin;💙 3 takim 5 li hastane cikisi 4 tane agiz mendili 15 tane bez Pisik kremi 2 battaniye Yenidogan islak mendil 🌸Kendim icin🌸 1 alt ust yarim kol pijama 1 tane elbise gecelik Depend buyuk boy (kilom fazla diye) 1 adet terlik 1 hastaneden cikarken gunluk kiyafet Elimde bulunsun diye 2 genis kulot Emzirme sutyeni Gogus pedi Garmastan gogus ucu kremi (doktorumn onerisi)
Kceyhan ikinciprensimgeliyor canım istersen pijamanı bi tane daha koyabilirsin çünkü kanama olabiliyormuş çıkabilir diyorlar ben 3 pijama bi gecelik koydum . Bir de doğumdan sonra bazı anneler çok üşüyormuş patik çorap yelek hırka da koyabilirsin bence ☺️
ikinciprensimgeliyor [silindi] 1 tane kalin koydum battaniye bitane de ince hava sicak olcagi icin.lohusa pedi aldim depend kilot bez
ikinciprensimgeliyor Kceyhan tesekkurler canim ilk dogumumda usumemistim sezeryandi o da.ama bu farkli olurmu bilmem.yinede koyarim ☺
ikinciprensimgeliyor Sevdaninmucizesi tesekkur ederim canim bere takimlarda var.corap da 2 tane koydum☺
Eceiz ikinciprensimgeliyor kendine ve bebeğe çorap alabilirsin ayaklarından üşütme doğumdan snra,bide yeni doğan kaşığı istediler benden ilk gün tutmazsa meme ucunu sağıp kaşıkla veriyolarmış sütü,
ikinciprensimgeliyor Eceiz yenidogan kasigini ilk kez duydum🤔 ilk dogumumda sutum gelmeyince siringayla mama vermislerdi.her hastane farkli demekki
MuhammedTalha03 Bence bebise 1 2 daha patikli alt ve zibin koymalisin sezeryanda fazla kaliniyor ya nolur nolmaz 😊
ikinciprensimgeliyor MuhammedTalha03 Canim ilk dogumumda 3 takim koydum sadece.yetmisti.zaten bugun doguruyosun ertesi gun sabah bi aksilik olmazsa taburcu oluyorsun😊gerci evim hastaneye cok yakin.gerek olursa getirtirim😀
Rhk0158 Emzirme atleti sütyeni çok gerekli mi ben almadım 😕 benimde doğumum 10-15 haziran gibi. Bende çantayı böyle hazırladım patikli alta rağmen yine çorap koymalı mıyım yazın ortasında giydirilirmi ki yine bilemedim.
ikinciprensimgeliyor Rhk0158 2 corap koydum ne olur ne olmaz patikli altla beraber canim.bebek yeni dogdugu icin usuyebilir ilk saatlerde
ikinciprensimgeliyor Rabia2019 ilk dogumumda 3 takim koydum yetmisti canim.bunda da yetecegini dusunuyorum.zaten sabah taburcu ediyolar.
MuhammedTalha03 ikinciprensimgeliyor yakinsa iyi o zaman canim bende 2 ya da 3 beşli takim bir kaç da yedek zibin alt koyacagim kakasi tasmazsa 2 cikis da yeter ama iste belli mi olur bebislere dişina kacirirlar kusarlar ben bi de ilce dişinda olacagim o yüzden😀