Bsra0534 Kızlar merhaba Anadolu yakasında oturup bu hastaneye giden varmı ben dogumu orda düşünüyorum Doğum yapan varmı ? 😌.
Zagrozunannesi Bsra0534 ben orda dogum yaptım cok guzeldi biraz sıkıntılı doktorları ama olsun dogum hanesi cok guzel ebeler ilgili Bi tane anıl dıye Bi doktor var o cok iyi dus falan var odalarında ben 1,5 saat dusta kalmıstım sancım varken gayet guzeldi
RdvnMlkn Bsra0534 valla belirli doktora gidemiyorum randevu bulmak zor ha gizem boz izceyhana gtim iyi doktor bide simge kaymaz var onlari ovuyolar
Tugba1234 RdvnMlkn ben gizem izceyhana randevu aldim ama gebe hastalara bakilmamaktadir yaziyor mhrs den aldim sizce gitsem bakmaz mi bana 26 haftalik gebeyim ilk defa gidicem hic bisey anlamadim gercekten 🙄🙄
EymenBeebek Bsra0534 ben ilhan varank a cumartesi gittim rezalet hiç bakım yok doktor hiç ilgilenmiyo
Bsra0534 RdvnMlkn sizin çok az kalmışşşşş eğer orda dogurursanız tecrübenizi Benin’le paylaşırmısınız
Bsra0534 EymenBeebek acilden girince ilgi olmuyor ama çoğu insan çok memnun bende acilden girdigimde memnun kalmamıştım. Ceyhun kılınç isimli doktor ! Acımasız bi doktor. Ama digerleri gayet iyidi
Bsra0534 Zagrozunannesi ya evet acilden girdiğimde anıl bey ilgilendi Doğum hane katına çıktıgımda evet çok iyi doktordu. 😌 içim dahada rahatladı. Ya. 😌