Kamamir Ozom 37inci gösteriyor, yani doktor dedi ki normal yapmış olsaydın 22 gibi olurdu ama sezaryen olacak için 10-15 arası gel dedi bende tabi en geç 15 tarih seçtim , çoçuk gelişimi her gün önemli son haftalara da