[silindi] açılmam 5 cm olmuş nerdeyse. Ama benim nst de sancım 10 larda 20 lerde en fazla. 40+0 olduk bugun tam. Doktorum Çarşamba gününe rezervasyonunu yap dedi. O zamana kadarda gelmezse onlar başlatıcak. Sancım gelmiyor çünkü. Cocukta kilo alıyor. Beklerdim 41 doldurana kadar ama bizim bebişin geleceği yok. 😂😂 Artık biran once kavusmak istiyorum☺️ Çok heyecanlıyım. Korkmuyordum ama başıma gelecekleri bilmiyorum korkmaya başladım😂😂❤️❤️