Demrl barsak haraketi ola bilir canim.ilerli haftalarda en erken hiss ede bilirsin
O zamaanlar bendede oyle olmustu bebek bilmistim
Ama 15+3de kasiklarimda bi karinca gibj bi kelebek cirpintisi hiss edtim 1 gunde 3 krre oldu bu.hayir ilk gebeler gec hiss eder soyledim.gunlerce boyle devam etti.16 hafta bitince artik bi sertlesme toplanma oluyordu sanirim.17 haftada ilk hafif tekmesini atdi.18de onceki haftalara nisebetdr guclenmisdi.gunde 2 kere falan atiyordu
Canim 21 bitincw ah ah ne siddetli guclu tekmeler yedim bir bilsen😂😂😂😂karnimdan bile belli oldu canim
24+3uz geceleri koymaz uyuyum😁😁😁tekme yerim ancak.sen soyleduyin pit pitlar 15-16 arasi oldu.ama senin haftan kucuk canim
Barsak seyremesi ola bilir.insallah bebeyi hiss edimce cok farkli bisey oldugunu biliceksin