diloana52 benmde sürekli batma hareket halinde acı ,batma oluyordu. 32 haftalıgım bu arada doktoruma söyledim duymuştm böyle varis olabilir diye. doktorumda istersen kontrol edelim ama varise hiç bir şey yapılmaz. çatı muaynen oldugunda kontrol saglarm dedi. normal dogumu etkiliyor eger bebegin çıkış kanalındaysa öyle duydum dedm. oda böyle seyler kafaya takıp kendin okuyup düşünme dedi. çatı muaynende görücez ona göre bir yol izlicez kendini sıkma dedi. birde benm kuzenim dogum yaptı ondada vajinal varis oluştu canm doktoru bi kontrolden geçirmiş başka bi doktora yönlendirmiş ölçüm yapıyolarmıs falan ama net bilmiyorum benm doktorum öyle bişi söylemedi çünkü. dogumdan sonra düzeliyormus canm. çok takıpta kendimizi üzmemek en iyisi.