25+4 haftalık hamileyim. Bugün kontrolüm vardi doktorum amnion sıvımin biraz fazla olduğunu söyledi. Ve çok kilo almışım bu da artmasına sebep olabilir dikkat et kilo alma dedi. Ama sıvının fazla olmasıyla ilgili net bir şey söylemedi ne olacak kötü bir şey mi dedim daha fazla artmaması lazım dedi anlamadım ben. Ne yapmalıyım ki acaba 😐