Tazeannes Elimde 12 kutu oksapar 6000 var kızlar ihtiyaci olana gönderebilirim ben doğum yaptım dolapta saklamadim ama eczaneden alalı henüz 1 ay olmadı serin ve güneş görmeyen yerde saklandı
Sasahu Tazeannes canım ben Doğumdan sonra da kullanılıyor diye biliyorum istersen doktoruna bir danış eğer kullanmayacaksan ben alabilirim
Tazeannes Kumru82 1 gün önce bıraktım yani pazartesi doğum yaptım son iğneyi pazar günü normal saatinde oldum
Tazeannes Kumru82 teninizi elinizle kaldırıp yavaşça iğneyi enjekte edin ben 9 ay karnimdan yaptım koluma bacağıma cesaret edemedim
rmysacobn Tazeannes bende kullanıyorum bu iğneleri de banada normal doğum olmaz dediler o yüzden sordum☺️
Andromeda Ben kullanıyorum ama dr ne zamana kdr kullandıracak hiç bilmiyorum. Dondurulmuş embriyo transferi.ayın 20.sinde tekrar muayene var o zmn sorarım daha devam edecekmi
eced16 Doğumdan sonra 1 ay daha kullanacakmışım ben de. Kullanan arkadaşlar b12 + folik asit takviyesi de kullandınız mı? Doğum yapana kadar oksapar kullandığım için bu takviyeleri de kullanmamı söyledi doktorum
rmysacobn eced16 benim doktorum imkansız gibi bişey dedi ama bilmiyorum yine de hayırlısı neyse o olsun
Findk9227 rmysacobn ben oğlumda da kullandım şimdi de kullanıyorum oğlumu normal doğum ile doğurdum kızım da normal doğum ile gelir hayırlısıyla inşallah