Ozgebudak
Bayanlar merhaba 9+2 deyim 🤰🏻 Haftalar once doktora gittigimde kanama alanim oldugunu soylemislerdi. Bu yuzden agrili geciyordu biraz ama disari akan bir kan yoktu halada yok şükür. Bugun çok ağrım var diye doktoruma gittim ultrasonda kanama alanımın yok olduğunu söyledi yalnız rahmin ters dedi ondan ağrı hissedersin ağrı eşiğinde düşükse dedi. Aranızda bu şekilde olan varmıydı daha önce yada okuyan annelerden bu şekilde olan varmı. Bu normal doğumu etkilermi acaba 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Hande46
Canım inan ki o ters rahim işi çok saçma bir işmiş benim doktorum öyle söyledi sağ el ya da sol el kullanmak gibi bir durum dedi ve bu ne doğumunu ne de hamileliğini etkilemez demişti. Bir başka doktorda bu duruma düşük tehliken var çünkü rahmin ters demişti. Çok takılma bir çok doktor önemsiz olduğunu söylemişti