Beyzaakar 28 haftadayım ara ara kusma hissi oluyor bebek hareketleri hissediyorum ama önceki rutindeki gibi degil benim gibi bu durumu yaşayan var mı
Deryasamet Beyzaakar cAnım bende bugün 27 haftalık oldum normalde bende çok hissederdim bebeğimin hareketlerini ama 4-5 gündür çok nadir hissediyorum normal galiba bende hiç bilmiyorum
Leylak83 Sanırım 27 den sonra büyüyorlar... hareketler azalıyor... bende 28+1 deyim ve bi sabah bi akşam hareket ediyor artik
Deryasamet Leylak83 olabilir canım ama insan çok tedirgin oluyor haftaya olan kontrolümü ptesiye aldırdım