Goncagull ben senin haftalarinda gidiklanma hissi ve kelebek hareket eder ya avucunda titrer hani o sekilde hissediyordum ki ben kilolu hamileyim :) 18+5te gobegime vuruyordum pit pit :) minik segirmeler oldu irkildim esime bizimki vuruyor galiba dedim o da hemen elini koydu karnima ee haliyle agirlik artti iki defa minik vurus sonrasinda kocaman bir tekme atti :) ilk guclu tekmesini babasi da ben de hissettim yani:))
ben kendimi cok dinliyodum ve gobegimle cok oynuyodum ama yaa gece yattigim zaman bos kaldigim zaman falan belki de o yuzden erken hissettim bilemiyorum tamamen fizyolojik 22.haftasina kadar hissetmeyen de var daha erken hisseden de var :)